onsdag 1. desember 2010

♦OppussingsOnsdag♦

Onsdag og 1.desember
- nå er ventetiden skikkelig i gang!
I morgen skal jeg vise julekalenderen,
men nå er det omgjøringer det gjelder!


Anette har pusset opp stua...


Vindu og det meste annet er byttet ut!



Kjempeforandring - og for et flott rom det er blitt! :D


June har fått tak i to gamle avisholdere,



og har gjort de om til bokholdere til jentene!



ABC på enden - nydelige! ♥


Camilla har ikke noe før-bilde,
men vi vet vel alle hvordan er europall ser ut?


Den er beiset mørk og har fått en sort glassplate fra et Ikea-møbel.
Stilig!!


Jeanine (og mannen) har gjort en kjempejobb på kjøkkenet i det gamle huset






For et flott rom det er blitt!
(og for ett rom det var!!)


Hilde har fått gamle dører til huset fra Finn.no - gratis - og malt de!


Gamle massive dører er lekkert!


Damen i Det brune huset har pusset opp to gamle rokokko-stoler




Så utrolig flott!!!!


Tonje Michelle hadde en gammel, og ødelagt, krakk



Med litt kjærlighet og mye arbeid er den blitt så fin igjen!


Helt til sist denne uka er Monas (lekre) slagbenk


Den ble pusset ned... (for en jobb!!)


...og grunnet.


Før den fikk flere strøk med hvitmaling.


Kjempeflott møbel med nydelige detaljer!



Tusen takk for denne ukens bidrag jenter - dere er flotte!!

Vil du vise frem noe du har pusset opp?
Et plagg, et møbel, et rom....?
Legg igjen en link i Mister Linky under her - med bloggnavnet og HVA du har pusset opp under "navn"
(f.eks. "Mammas Hus - sengegavl")
OBS! Legg inn linken for før/etter-innlegget, ellers er det ikke sikkert jeg vet hva dere vil vise frem! ;)

Har du ikke blogg?
Send mail til vibekeor@gmail.com

Jeg gleder meg til neste uke!




12 kommentarer:

  1. Så mye fint folk pusser opp...inspirerende.

    Har funnet ut at jeg skla prøve å få laget en slagbenk av ei gammel seng. Bruker senggavlen som ryggstø...bilder kommer etterhvert...nå er det flytting som står på planene.

    Kos deg med 1 .desember.

    klem

    SvarSlett
  2. Så mye fint!!
    Veldig inspirerende og gøy å se hva man kan få til. Ha en strålende 1.desember:)

    SvarSlett
  3. Masse flotte oppussingsprosjekter denne uken også ;-D
    Adventspyntingen din er fiiin;-D

    Ha en herlig førjulstid ;-)

    Klem fra Grete

    SvarSlett
  4. Jeg ønsker meg en sånn stol! :) Så fint de hadde pusset den opp. Nydelig stoff altså.

    Kanskje jeg kan bidra med noe neste uke. Spørs hvor god tid jeg har før onsdag! :)

    SvarSlett
  5. Så mye fint!:-)
    særlig slagbenken var jo bare nydelig!

    SvarSlett
  6. Hei...
    Du er jammen meg dyktig frue!!!

    For en flott presentasjon og så kjempegøy og se hor flinke mange er til å ta vare på gamle ting og pusse opp.
    Kjempebra innlegg!
    All honnør til deg som presenterer dette på bloggen din.
    Genialt!

    KLemmer

    SvarSlett
  7. Mye flotte ting! Jeg er fullstendig imponert over alle disse kreative og flinke damer:))
    Jeg er altfor råtten og lat til slikt arbeid, hehe!

    Klem
    Benedicte

    SvarSlett
  8. Åååååååh, så mye fint du hadde å vise frem idag!! Herlig:)

    SvarSlett
  9. For en forvandling! Utrolig hva litt maling og godt arbeide kan gjøre.

    Jeg har forresten også en GIVE AWAY x 3, som kanskje kan gjøre hverdagen litt mer smakfull? Se her: http://www.lekenhverdag.com/2010/11/give-away-med-tre-vinnere.html

    Hilsen Carina

    SvarSlett
  10. Her var det masse fine før & etterbilder ja... Jeg skal si fra jeg når du kan ta før & etter på Lunheim:-D Det er lenge til ennå, så keep up the blogging;-)

    Skal til legen i morgen, men kanskje jeg skulle snakket med naprapat - har gått til kiro tidligere. Jeg skal på kurs til Oslo neste uke, så det passer jo ikke å begynne med behandlinger heller:-/ passer generelt dårlig med ryggvondt nå.

    Vi er veldig enig da det gjeler give away ja - jeg kan godt ha en link, fordi jeg finner av og til fine blogger på den måten selv, men jeg har ikke lyst å ha en sidebar full av linker.... Jeg melder meg på ga hos de jeg "kjenner", evt andre store jeg følger. Hvis jeg melder meg på en GA hos noen "ukjente" gir jeg lyd fra meg etterpå også.. Synes det går litt på høflighet jeg..

    klem & kos i kuuuulda

    SvarSlett
  11. Hei.Tusen takk for titten.Så mye fint.Kjempe nydelig ble det.Ønsker deg en riktig fin førjulshelg.Klem fra Bodil.

    SvarSlett
  12. For en herlig greie å vise frem andre bloggisers oppussingsjobber! For er det noe jeg elsker, er det oppussingsjobber! :) Jeg har herved lagt igjen et bidrag :)

    Jeg likte spesielt godt europallen som er gjort om til bord. Jeg har sett ideen på en annen blogg også og har bestemt meg for å lage stuebord av et par europaller. Jeg elsker denne bloggverdenen! :)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails