lørdag 25. desember 2010

Velkommen til bords!


Vi var 10 til bords i går
- pluss Hedda, som satt akkurat lenge nok til å ha spist litt potetgull (ja, vi har det til ribba) og et halvt knekkebrød(!) -
og bordet ble i år også dekket enkelt.


Den hvite duken er hvitt laken fra Princess - så lett å vaske da gitt ;P
Ellers går det i nisseserviset fra Porsgrunn og serviettene jeg fikk Christine til å sy til bryllupet vårt.
En liten enkel julekule ble fargeklatten på hver kuvert.


Borddekorasjonen går i svibler i glassvase, lys i (ekte) epler, granbar og kongler.
Koselig, julete og med plass til maten. ;)


I går ble det servert ribbe med tilbehør,
i kveld er vi kun 5 voksne til bords og da blir det lutefisk og rakfisk.

Jeg gleder meg! ♥


Ønsker alle mine lesere en fortsatt
 god jul - håper alle koser seg!


13 kommentarer:

  1. hei vibeke

    så koselig dekket bord!
    kos deg i romjula!

    klem beate

    SvarSlett
  2. Hei på deg!

    Så koselig hos deg;)
    Deilig å bare nyte dagene med god mat og drikke!
    Ønsker dere gode dager med familien♥
    K L E M M E R

    SvarSlett
  3. Så koselig dette så ut :) Jeg likte spesielt godt skapet i enden av spisebordet. Jeg kunne tenkt meg et makent selv på kjøkkenet, stort og fint med masse plass.

    Håper du nyter julen :)

    SvarSlett
  4. Koseleg dekka julebord☺
    Vi var to til middag i går, meg og min kjære♥

    Ha ei fortsatt roleg og fin romjul☺

    Juleklem M♥

    SvarSlett
  5. Så koselig! God jul! Juleklem fra Christine

    SvarSlett
  6. Å, så utrolig nydelig dekket, kjempefint og veldig stilfullt! Kos dere videre i jula! Mvh Marianne

    SvarSlett
  7. Å, så utrolig nydelig dekket, kjempefint og veldig stilfullt! Kos dere videre i jula! Mvh Marianne

    SvarSlett
  8. Så kosleg pynta julebord!:)
    Kos deg masse i romjula med dine kjære!
    Juleklem:)

    SvarSlett
  9. Så flott bordet var dekket:) Og for ikke å snakke om hvor lurt det er å bruke et hvitt laken til duk! Det skal jeg jaggu meg legge meg på minne;)

    Ønsker deg en videre kjempe fin jul:)

    Klemmer

    SvarSlett
  10. Gooood Jul!!

    Fantastisk Bord!! =)

    SvarSlett
  11. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  12. Så nydelig dekket bord og takk for lurt tips ang. duk(laken), det skal jeg herme etter gitt :)

    Fortsatt god jul :)

    Juleklem fra nina :)

    PS: Så først komentaren din om at mamman din "vanker";) på Cato senteret i går da jeg endelig hadde tid til å se innom bloggen igjen, takk for kosleig komentart og jeg har svart deg der. Er spent på om du får deg badedrakt da:)

    SvarSlett
  13. Kjempeflott julebord! Så artig å høre at dere har potetgull til ribba, det har vi ogå hatt i alle år. Det må være paprika potetgull fra Maarud:)

    SvarSlett


Bloggurat

Bloggurat
Related Posts with Thumbnails